25/4

I morse när jag vaknade så kände jag mig inte alls bra, hosta och jätte mycket mensverk.. Varför är det vi tjejer som ska lida igentligen? Dåligt planerat av gud tycker jag ;)

Så jag tog det bara lugt på morgonen, såg film och gjorde faktiskt bort lite käxa, skönt att ha det understökat ! :) Sen så blev jag less på att vara inne, på morgonen var det inte så fint väder men det klarnade upp så då tog jag på mig joggingskorna och for ut på en joggingrunda, kände efteråt att det kanske inte var så smart, det var inte så mysigt för min hals.

Sen så åt jag lite, satt ute i lusthuset och åt, första gången för iår ;) Sen så for jag in till stan med mamma i sista sekunden innan som stängde, köpte mig ett örhänge. Mamma skulle lämna igen ett tar skor.

Vet ni vad vi gjorde sen ? Vi gick till helex och köpte årskort där ! GRYMT!! ;) haha, ne men det är skönt att ha det nu igen, det är så tråkigt att fara ut och springa tycker jag, huvva! :) Så imorgon så blir det att fara dit och träna :)

Ikäll så ska jag vara med Nathalie och Nathalie, ska bli roligt eftersom att det var en evighetsen man var med dom, vi satt ju typ ihop jag ch Nathalie för ett tag sen, ne men det ska bli roligt, får se vad vi hittar på, blir nog bara att ta det lugnt, mycket att snacka om när man inte varit med varandra på så länge :)



                                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0