Fredag!

Igår  när jag vaknade så smsade jag Eve och frågade vad hon sysslade med och om vi skulle gör någonting. Hon var med hennes pojkvänn Kim, och dom gav förslaget att vi kunde ses på stan, så mamma köre in mig till stan kring ett tiden, vi kollade inte så mycket i affärer utan gick direkt och fikade, det var jätte gott och trevligt men guu vad jag fikar, nu får jag ge mig alltså, haha! Sen så orkade vi inte vara på stan längre så då bestämde vi oss för att fara hem till Eve så vi tog bussen till henne och hemma hos henne så gjorde vi mat, jag och Eve lärde oss ett nytt kortspel också som vi blev lite innsatta i. Och vi såg filmen ,prinsessas dagbok 2 haha, jag valde ;) Sen for vi in till stan vid åtta tiden för att Kim skulle ta bussen hem och jag skulle träffa alex. Alex kom och hämtade mig vid buss station och då hade han med sig Björn och Andre också men alla var hungriga så då får vi på donken! Sen hem och sov :)

Har precis vaknat så nu har jag inte allt för stora planer, men ikv blir det att umgås :)

Ha det briia !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0