LöRdAg

Har precis lagt mig i sängen, väldigt skönt måste jag säga för jag frös så. Det är bara det att det är tomt, för mycket plats över i sängen, alex är inte här men han kommer senare. Har varit i stan hela kvällen med linda, varit med lillalex också (: Vi var på donken också, jag och linda kom överens om att vi skulle äta fyra sånna där 10 kronors hamburgare var, men linda tyckte inte om de så jag och lillalex pressa! haha

Dagen började iaf med att jag vaknade hos anna, och klockan tio tog jag bussen till alex mamma och somnade om när jag kom dit till klockan halv två typ, sen körde vi hem björn för han hade också sovit över hos honom, sen for vi hem och gjorde tacos och såg lite på tv. Sen for han för han skulle och basta och sånt med hans kompisar, och linda kom till mig:)

Känner verkligen hur trött jag är, orkar nästan inte hålla öppet ögonen så jag tror att jag ska krama om kudden nu faktiskt. Btw så fyller jag år på tisdag ;)   GodNAtt folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0