Påsk lov

Har precis gjort en ny blogg, jag har haft en tidigare men detn tog jag bort för ett litet tag sen eftersom att jag inte hade skrivit på väldigt länge, senaste inlägget var dagen före julafton.. Och då har jag ju inte varit allt för acktiv men nu har jag ju gjort en ny blogg och jag ska skärpa mig med skrivandet, ska försöka skriva när jag har tid :)

Idag så blev det en väldigt tidig morgon, hade ställt veckarklockan på 04.50 för att jag skulle åte hem det Mats från stugan, han skulle hem och jobba så då for jag hem med honom. Var hemma kring halv sju och gick och la mig direkt och sov till elva ungefär. Sen gick jag och duschade, ringde och väckte alex, dum som jag e ;) men han är iaf här nu och sover ;)

Jag skulle vilja göra min blogg snyggare men jag vet inte riktigt hur man gör, jag är så dålig på sånt där, men Emma är snäll och skulle hjälpa mig när hon kommer hem efter helgen :)


Har varit i stugan sen torsdags, dom hade ju lovat att det skulle bli fint väder men det var det inte, eller inte då sol iaf och det är  ju det som man vill ha. Men vi var ute hela dagen igår iaf och körde skoter, sen på kvällen så bänkade jag, sanna och jonna oss framför tv:n och såg talang, det är alltid lika roligt att titta på.

Ikv så ska jag och alex hem till hans farfar och äta middag, nästan hela hans släckt kommer tid så det blir nog trevligt, sen vet jag inte vad vi ska göra senare men vi hittar säkert på någonting eller kanske bara är hemma och ser film och tar det lugt, får se :) 

Ha det så bra ! 



Kommentarer
Postat av: emma r

haha emma fixar:)

2009-04-11 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0