Torsdag

hopas ni mår bra alla ?:)

Jag gör då det, förutom att jag har lite hosta, får hoppas på att det inte bryter ut .. Har haft rethosta några nätter så jag har inte tränat men idag så for jag ut och sprang ändå, det var väldigt härligt för det är ju så fint väder :) så skönt att det är ljust så sent nu också.

Efter skolan så har jag sprungit, duschat och ätit. Min moster ringde också och sa att dom skulle komma och gratta mig idag. Dom gjorde inte det i tisdags för hon hade jobbat natt så hon var inte så pigg. Så min kväll ser väl ungefär ut så, moster kommer hit med kusiner och sen så vet jag inte om alex skulle komma, får se hur det blir med den saken : )

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0