typiskt!

Det blev stan idag också för min och Johannas del. Sen så när vi hade varit på stan i någon timma så kom mamma in för att vi skulle gå och boka tatuerings tid till mig. När vi kommer in där så säger jag vad jag vill göra och vart och det var inga problem och sen så fick jag en tid.. Och den tiden var 12 på dagen, och så säger mamma " men kan hon komma hit själv då nu när jag har varit här och sagt att det är okej, eftersom att hon är 16" Och då säger dom " ne men då får du inte tatuera dig"  åhh lite less jag blev då... Vi trodde ju att det var okej att tatuera sig när man var sexton med föräldrarnas tillåtelse. Dom frågade inte hur gammal jag var, men när mamma sa att jag var sexton så sa dom ju att jag inte fick och att vi inte skulle ha sagt någonting.  Så typiskt!

Men min kusin skulle tatauera sig i boden imorgon och han känner han som ska tatauera honom så ska fråga om han skulle kunna boka en tid hos honom till mig. Det är ju en present från mamma och pappa till mig så jag vill ju göra det så fort som möjligt, så jag blev lite bitter när dom sa att jag inte fick, men då ska jag göra ett nytt försök i boden :)

Vi har precis ätit middag och ska gå ut med hunden och sen så ska vi gå och sola :)

Johanna åker hem imorgon....

Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

fan vad kul gumman att du ska få en och jag som nästan inte trodde på dig! :) de kommer nog bli skit snyggt!

2009-04-15 @ 18:46:38
URL: http://linneagrooth.blogspot.com
Postat av: Linnea

fan vad kul gumman att du ska få en och jag som nästan inte trodde på dig! :) de kommer nog bli skit snyggt!

2009-04-15 @ 18:47:56
URL: http://blondinlinneaa.blogg.se/
Postat av: emma

vad ska du göra för tatuering, och vart? :)

2009-04-16 @ 12:47:47
URL: http://emmaridefors.blogg.se/
Postat av: sofie

jag ska göra i svanken, ni får se vad de är för nå när den är gjord ;)

2009-04-17 @ 10:45:42
URL: http://sofieesundbeerig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0