22/4

Igår var då min födelsedag, mamma undarade om jag ville bli grattad på morgonen eller på eftermiddagen och jag valde eftermiddagen eftersom att det blir så tidigt att stiga upp annars, det är inte som när man var jätte liten, då kunde man ju inte sova, man låg i sängen och försökte sova så att det fort skulle bli ens födelsedag men det gick ju inte för man hade så ont i magen och sånna saker. Så kanske man ändå hade sovit någon timma och vaknar fem och flyger upp ur sängen och vill ha presenter, så var iaf jag och jag tror att det är vissa som känner igen sig i det också. ; )

Av mamma och pappa så fick jag pengar till min tatuering, pengar till nya skor som jag ska ha på balen, pengar till gym kort på helex och en ny jacka. Av alex så fick jag rosor, present kort på HM och han har hållt på att säga att han har köpt min present på biltema och alla jag sagt det till säger " men han skämtar ju, helt klart" men jag visste inte vad jag skulle tro riktigt. Men iaf, jag fick en present av honom från biltema också och gu vad jag skratta, jag vill ju så jätte gärna bli frisör som många säkert vet. Och då sa han när jag fick paketet " du ska ju bli frisör och jag var bara tvungen" Och det var en docka med en massa plast leksaker till, kammar, hårfön, och en massa annat. Det var verkligen roligt iaf ;)  Och av morfar fick jag pengar. Alex mamma kom också och av henne så fick jag presentkort på gina :) Av fam Andersson så fick jag pengar, Sanna och Jonna hade gjort ett par örhängen och ett mobilsmycke som jag fick också:) Av Evelinas familj så fick jag ett jätte fint halsband, ett hjärta var det :)

Igår så var vi även på en föreläsning, det var Blondinbella som skulle hålla den på sf bio, det var rätt kul att lyssna :)
Men idag har jag varit på stan med Eve och Stina, vi var och fikade för att Stina ville gratta mig, jag fick en present av henne, det var en bh och ett par trosor till det, sjukt fina var dom verkligen, :) Och köpte också ett par jeans från gina, ett par som är som trasiga, dom var jätte fina. Köpte även skorna som jag ska ha på balen.

Nu är jag hemma och har precis ätit kyckling och ris, ska försöka sätta mig med matten ett tag för vi har matte tationella imorgon, känns tungt.. Jag måste verkligen klara det för annars så kanske han sänker mig, och det får verkligen inte hända för jag behöver alla poäng jag kan få för att jag ska kunna komma in på frisör. Sen klockan sju så kommer mina kusiner hit, Lisa och hennes kille Mattis och Mia med hennes kille Markus och ska gratta mig :) Sen ska jag nog bara ta en dusch och gå och lägga mig för jag är verkligen jätte trött.

Ha det så briia ! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra dag :)

2009-04-22 @ 18:04:44
URL: http://euliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0