28/4

nu sitter jag här mätt och belåten, har ätit pannkaka och gott var det. Men mitt huvud spränger, huvva :/
Idag var det en lång dag på skolan, tisdagarna är alltid så långa.. Är hemma efter fyra, måste ju åka bussen hem också, men det är skönt att åka buss när man är trött och speciellt på morgonen, då kan man bara sitta och lyssna på musik medans dom andra får gå till skolan haha :P Men inte för att det är så lång resa precis, det är inte ens tio min typ:P men dom som bor längst bort i rutvik åker 40 min.. så det är väldigt stor skillnad. Vi borjar åtta och de måste hoppa på bussen 07.20, missar man den bussen så är det inte så roligt för det går inte nån efter det, det är den eller ingen alls ;)

Ska nog ta sista bussen in till stan som går vid sex haha :P och ska träna på helex. Sen ska jag gå till alex mor och vänta tills han kommer hem, han ska till björn och dem ska jaga ;P Och det är ju andra avenyn idag, det får man ju inte missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0