Hemma : )

Heej svenska folket, jag är hemma!
Borta bra men hemma bäst.

Jag vet att jag inte har skrivit nå på bloggen medans jag varit borta som jag sa att jag skulle göra. Men de fans inga datorer på hotellet, bara internet, man var tvungen att ha med sig en egen dator för att kunna vara på internet och de hade jag inte.

Jag är inte hemma i Luleå nu, utan i Stockholm. Planet till Luleå går kring nio så vi ska sitta här vid datorn ett tag och sen ska vi gå och äta på MAX! : )

Vi har bott på ett fint hotell
Vi har haft 40-41 grader varmt varje dag
Vi har solat
Vi har badat i salt och klor vatten
Vi har varit på en bådutflykt
Vi har svettats
Köpt en massa
Druckigt mycket...

De som man gör när man är i Turkiet helt enkelt.

På hotellet så hade vi en fotograf, så han har tagit jätte fina kort på mig och Alex på stranden.

Jag ska sätta in kort från resan när jag kommer hem så ska ni få se, om jag inte hinner göra de ikv så gör jag det imorgon, för vi landar elva i Luleå och då ska vi ta oss hem och packa upp så jag kanske inte orkar idag.

Hoppas ni också har haft det jätte bra!

Snart börjar verkligeheten, skolan. Längtar ni nå ?

PussPuss  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0