Jag läste precis i en bok som jag har gjort på skolan förut "boken om mig". Tänkte dela med mig lite.

Just de här delar jag med mig med eftersom att jag ska bli frisör nån gång i tiden.

När jag var tre år gammal så tjatade jag på min mamma om att jag ville ha mitt hår som mormor, hon hade sitt hår till axlarna ungefär och jag hade ganska långt. Mamma sa att jag kommer att ångra mig så jag fick inte klippa kort hår. Men sen en kväll så skulle mamma och pappa på bio och mormor skulle sitta barnvakt till mig.
Då tog jag en sax och gick bakom soffan med den. Då kanske ni kan gissa vad jag gjorde, jo jag klippte mig själv. Jag nådde inte dit bak så när jag hade klippt de som jag kunde där fram så gick jag till mormor med saxen och frågade om hon skulle kunna hjälpa mig där bak eftersom att jag inte nådde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0