Lördag

Idag så for jag, Alex och Per ut till klubbviken, Evve var där så vi var med henne också, spelade minigolf men vi blev lite less efter ett tag. De var gratis att spela och man förstod då varför, banorna var helt sandiga så bollen fastnade ju i hörnen när man sköt för att de var så mycket sand, så vi gav upp, gick ist och beställde mat. Sen la vi oss och solade ett tag, somnade till lite. Sen var de bara att gå och köa till båten 40 min innan den skulle gå, annars kommer man då inte med.

Har varit hos Alex mamma på middag, hennes syster och hennes man och barn är där hos henne, dom bor i Stockholm. Sen så kom victor och hämtade oss, nu är jag hemma. Dom for ut en sväng men jag orkade inte följa med så jag sitter hemma, är tröttt.
Men skönt ändå att bara ta de lugnt ikv, vila upp sig nu innan vi far!

Tre dagar kvar, snart bara två! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0