Måndag!

Idag så har jag hunnit vara hos Maria, innan jag far och så. Vi Såg film, spelade kort och gjorde kladdkaka. De var bara jag och Maria som gjorde den, Sara ( Marias syster ) gjorde ingenting så därför bestämde vi oss för att hon inte skulle få smaka ; ) Men vi var snäll, hon fick en bit ändå.



Hihi ; )

Har tagit fram resväskan och har börjat att packa lite smått, men någonting som jag verkligen hatar med att fara bort de är att de är så svårt att veta vad man ska med sig! De blir alltid för mycket, även fast jag inte försöker packa så mycket... Jobbigt läge! ; )
Hade iaf tänkt att ta en lite paus från packandet, ska fara på innebandy träning, den börjar om en halvtimma så jag måste skynda mig lite. Men tänkte att jag var tvungen att skriva ett inlägg nu för jag kanske inte hinner göra det sen för när jag kommer hem så är de duschen som gäller, äta någonting och packa de sista. Flr vi måste upp fyra imorgon bitti.. Planet går kring sex så vi måste ju iaf vara där en timma innan. De flyget går ju till Stockholm, och sen går flyget till Turkiet 06.05 på onsdag, så de blir en heldag i Stockholm, mysigt! : )

Men nu ska jag kila, ha de så bra, vi hörs! : )

Nu är de säker skrivet knasigt någonstans men hoppas ni fattar, har inte tid att rätta de nu : ) ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Men lilla gumman, måste du sno mina bilder jämt? ;) haha

2009-08-11 @ 15:05:27
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0