Onsdag, onsdag...

Oj, nu verkar det fungera igen. Vet inte vad som hände ;o

Som planerat idag så ska jag och Alex fara in till stan när han slutar, jag måste köpa en ny väska, min har gått sönder. Vill igentligen inte ha en ny för jag älskar min väska med den har gjort sitt.

har  träning kring nio ikväll också.

Just nu sitter jag på balkongen och äter lite frukt, kom hem från skolan för ett tag sen. På fredag börjar verkligheten.
Vi har fått se hur våra dagar kommer att se ut sen här terminen och de är faktiskt sjukt bra. Våran längsta dag är till tre. Och på fredagar så slutar vi 11.20. Så de är jag väldigt nöjd med : )

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tackar! :P

2009-08-26 @ 15:27:21
URL: http://sundbergpaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0