Söndag

Tro det eller ej men jag vann faktiskt mot mamma! Hon brukar alltid vinna i 500 men jag slog henne faktiskt, trodde jag då inte hihi : )

Jag for ju till stugan i fredags som jag skrev, därför jag inte skrev någonting igår. I stugan så har vi för de mesta bara tagit de lugnt, ätit på bastuflotten, grillat och en massa sånt mys!



Det är verkligen mysigt med en brasa, man kan sitta och kolla på elden hur länge som helst!

                                                                                                                                                                                                                           

Jag känner mig inte så pigg, känner mig ganska nere, är trött och har ont i huvudet och i magen. Ska nog lägga mig och se på tv ett tag tror jag.
Imorgon börjar ju skolan, jag vet en som ska gå i min klass sen vet jag ingen mer, de är ju ändå bara tio stycken, får väl se om de finns några kända ansikten imorgon.
Jag börjar tio och slutar ett så de är en lugn start, ska väl lära känna varandra först och sånt.

Vad har ni gjort i helgen? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0