Torsdag

Jag lever, var lite orliga. Även fast man inte skulle kunna tro de.
Internet har varit paj några dagar..

Vädret bara fortsätter att vara fint, viklet är ett plus!
Idag ska jag vara med Maria, hon ligger och drar sig fortfarande, själv så vaknade jag kring nio och kunde inte somna om.

Vi hade tänkt att fara på någon strand idag men jag vet inte om vi gör de eller om de blir stan ist :)
Hade tänkt köpa underkläder.

De är mindre än en vecka kvar tills vi far till turkiet! På tisdag går planet ner till Stockholm och sen på onsdag så bär det av till Turkiet! :D

Ska gör amig klar för ett fara till Maria nu.

Nu funkar ju internet igen så då lär vi ju höras, ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0