Fredag

Igår så skulle jag vara med eve men de blev för stessigt för hon skulle spela fotboll så då for jag och mamma in till stan och jag hittade ett par jeans och en tröja som jag ska ha när skolan börjar, sen gick vi österns pärla och åt, mycket mysigt.





                           Både jeansen och tröjan är från gina tricot :)
                                                                                                                                                                                                                           

När vi var på väg hem från stan så for vi förbi Maria och hämtade henne, hon for hem för ett tag sen, hon har sovit över här, igår så tog vi de bara lugnt. Var sugna på att spela nå spel så vi gick och kollade var vi hade och vi hittade mix max, de var ju som ett tag sen man spelade det spelet haha : ) Sen blev de kort.









En massa myss! :)

                                                                                                                                                                                                                            

Sen så har jag lovat Evelina att lägga ut en bild på de jag köpte i Turkiet, de var inte allt för mycket menmen..



                                                                                                                                                                                                                          


Ska hoppa i duschen nu, sen så blir de att gå med hunden och sen packa. ska till stugan när mamma slutar, hon slutar kring fem.

Imorgon så har jag och Alexander varit förlovade i ett halvår : )
Älskar dig alexander! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0