1 juli

riktigt mysig dag igår : )
Jag for hem till Eve på morgonen och då var Kim där, vi lastade på med mat och frukt för att vi skulle gå ner till lill sand. Vi var där i kanske två timmar sen blev Kim fruktansvärt less, stackarn var ju tvungen att vara där med två tjejer helt ensam, Alex var tvungen att jobba. Men kim överlevde iaf ; ) Sen gick vi hem till Eve och satte på hennes vattenspridaren, var tvungen för om man skulle ligga ute där mot tegelväggen så kan jag lova att de skulle vara fär varmt utan den. De var ju som ett tag sen man sprang igenom en vattenspridare haha ; )

Btw så fick jag en bikini av Eve, tack sötis!  : ))

Sen for jag hem och tvättade bilen och mopeden, sen var de bara att hoppa i duschen, sen for jag och Alex in till stan, åt på waldorf med Eve och Kim och sen for vi hem till Eve och spelade cirkus, vill dock inte berätta resultatet men ni kan ju alltid gissa själv.  ; )


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att jag och alex ska gå på bio, myys!
 ska nog fara på helex nu om ett tag hade jag tänkt, ska fråga om Stina vill följa med.

Maria kom hem igår btw, Kul!  :  ))♥




En bild från när jag och Maria var på stan sist : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0