10 juli

De blev inte att fara till klubbviken ikv, de blev för sent och vi hade ju inte hyrt någon stuga som vi kunde sova i. De får helt enkelt bli någon annan helg när de är finare väder också : ) Hoppas verkligen inte att sommaren är slut nu.. Känns så, dem har lovat fint väder flera dagar nu tycker jag men de är ändå bara skit, men imorgon skulle de bli fint så jag håller tummarna för de.

Ikv så har Eve och Stina varit här, alla var trötta efter en lång vecka så vi tog de bara lugnt, år kladdkaka och spelade kort.
Alex är här också med några kompisar men jag är så trött så jag gick upp, ska sova. Nu låter de kanske som att jag är värsta torrisen men jag orkade inte vara uppe mer.

GodNatt, SovGott♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0