17.47

Har varit på helex och tränat och sen for jag hem till eve, vi spelade 500 men vi spelade inteklart för jag var tvungen att fara hem, ska snart och äta på golfen med min familj, de finns en resturang där. Men min lillebror vill hellre äta med sina kompisar så han sviker sin familj, far på pizzerian ist med sina kompisar, älskar dig också bror) ; )

De blev inge bio för oss igår så vi har bokat för idag ist, får se om vi hinner me de idag, jag har träning med laget ikv, de är typ för dem som inte spelar fotboll men jag vet inte om jag ska gå för jag har ju tränat idag och de är ändå inte så mycket folk, vi får se hur de blir. Plus att vi måste fara och handla till helegn, Alex mormor har stuga i pajala så vi ska vara där i helegn men Per, Annelie och kanske Maria och André, jag hoppas då på att dem följer!

Ha en super duper bra kväll!

Kommentarer
Postat av: maria

Sjukt tråkigt att vi inte kunde följa.. :( Jag saknar ju dig <3

2009-07-03 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0