6 juli

Hej, nu är jag hemma från pajala. Det har varit en härlig helg : ) 

Måste bara säga att en del människor borde fundera på hur dem beter sig, sånt blir jag jävligt less på, man behöver inte förstöra för andra och tro att man är störst, bäst och vackrast för de är man fan inte!, tack nu har jag sagt de!
(Känner ni också så ? )

Idag var de första dagen på kommun jobbet, jag och Linnea, en annan tjej från rutvik bytte period så att vi skulle få period två, så då fick vi i bensbyn, de var det som fanns. Idag så har vi fått rensat ogräs, inte allt för roligt men dagen gick ändå rätt fort. Imorgon ska de regna och jag ber verkligen till gud att de inte ska göra de, tänk om de skulle kunna vara skit fint väder, då skulle de vara härligt att vara ute och jobba, även fast de är ett dåligt jobb.

Idag ska jag färga håret, de ser  verkligen rött ut på förpackningen, men vi får se hur de blir. Hoppas de blir bra iaf.
Min familj är i stugan, mina föräldrar har semester, eller mamma har och pappa är sjukskriven fortfarande. Så de är bara jag och alex här, myysigt. Han kommer hem kanske kring fem, då ska vi göra plättar och sen ska vi nog bara ta de lugnt, är rätt så trötta efter helgen.

Ha en bra kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0