7 juli

Hej, kom precis hem efter än en dag jobbade till kommunen. Vi har rensat ogräs idag också, de är hur mycket som helst att göra så ´de kommer nog att bli de nån dag till och de är verkligen långtråkigt och pilligt, allt ska bort !

Idag så hade jag tänkt att fara och hälsa på Maria, var så längesen, hon har ju varit i Stockholm och röjt ; ) Jag tänkde fara till helex och träna men jag lovar ingenting, maria går före. ; ) hihi.

Ska hoppa i duschen och sen ska jag börja göra nå mat.

Jag och Linneá åkte moppe igår

Jag- Linnea hur vet du att han ska vara där?

Linnea- Jo jag känner att de börjar bli jävligt kallt!

De är inte alltid lätt att höra.

Kommentarer
Postat av: maria

Gud vad gullig du är gummis :] <3

2009-07-07 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0