9 juli

Min dag har varit lång och tråkig, jobbat idag också.

Han som vi har haft måndag, tisdag och onsdag var väldigt bra men han gjorde illa sig i axeln igår och är sjukskriven i fyra veckor så vi kommer inte ha honom nå mer. Vi fick ist en annan kille, han är jävligt sträng och ändå så är han typ 30 men händå som en sur gubbe.
Vi har lunch mellan 11 och 12 och han skulle lämna av oss där vi skulle äta och då var klockan 10.58.

Han- Men då är ni inne 10.59 så då kommer jag 11.59.

Jag- Alltså 12 ?

Han- Ne! 11.59!!

Vi kom ut 12.01 och då blev han helt galen och alla fick var sin varning.

Han- Om ni gör om de där så drar jag av en halv timma!!

Haha de är helt sjukt, jag fattar inte hur jag ska orka med jobbet och han i två veckor?


Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHHAHA, om han heter Stefan så har vi haft honom! xD Han är egentligen bra, eller det kanske bara är för att våran andra handledare är helt knäpp..

2009-07-09 @ 17:43:26
Postat av: emma

hade ni danne först eller? (:

2009-07-10 @ 13:17:19
URL: http://emmaridefors.blogg.se/
Postat av: Sofie

han är fan inte bra maria hahah ! ;) Ni måste ha någon jävligt dålig om ni har dåligare ledare än de där :s Jo vi hade danne först : )

2009-07-10 @ 15:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0