god morgon!

igår skrev jag inte så mycket, men de var inte så mcyket mer som hände än att jag var och tränade med laget på stor sand igår. Och nu är jag så sjukt trött och ska snart fara och röja sly hela dagen. De ser ut som att de kommer bli bra väder och de är inte kul när man ska jobba där i skogen hela dagen :S Man måste ju ha lång byxor och en tröja för de är så sjukt mycket mygg...

Jag vill inte jobba jag vill ligga på stranden och sola som dom flesta kommer ett göra idag!

I¨går så frågade min tränare mig om de hade ringt någon från Öjebyn för dem har ringt till min tränare och frågat efter mig, dem skulle ringa till mig och fråga om jag är intresserad att börja med dem. De är innebandy som vi pratar om nu så att ni hänger med. Jag skulle ju inte tacka ja för jag vill ju spela med mitt lag men jag tycker ändå att det var väldigt roligt att dem ville ha med just mig : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0