Lördag

Trodde att de skulle vara fint väder idag, jag vet inte vart jag hade hört de men jag hade iaf hört att de skulle bli 25 + och sol. De är ju varmt men de är ingen sol, de var de jag trodde att de skulle vara. Var inställd på att fara på stranden idag. Men så blev de inte, ska nog fara på pdol idag. Kul! De är bara så dyrt..

Igår så var de sista dagen på jobbet, så underbart.
Sen så for jag in till stan med Maria, köpte en plånbok och ett nit armband. Är så snål med att köpa saker nu för att vi snart far till Turkiet. Mamma och pappa pratade om att vi ska fara till Vietnamn till vintern, skulle vara grymt skönt de också.

Nu ska jag hoppa i duschen, ha de bra !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0