Måndag

De har varit en rolig helg, har varit på över kalix marknaden i lördags. Sen kom Alexs mamma och syster och min kusin och hennes kille. Pappa hade köpt en bad ring som man åker med bakon båten, sjukt kul var de. Några åkte vattenskidor också.

Idag var början på sista veckan på jobbet. Skönt att de snart är över. Men ska nog vara i stugan och jobba lite nästa vecka. Hoppas nu att solen kommer fram när jag slutar jobba, man kan inte göra nnat än att älska solen!

Idag så hade vi örsta träningen i hall efter uppehållet. De var sjukt roligt att börja träna i hall igen. Var sjukt less i slutet men nu var de roligt igen.

Nu ligger jag och Alex och ser Beck, men de är nyheterna nu så Alex har somnat, han är så söt. Sen så blir de att sova.

Idag fyller mina tvilling kusiner 16 år, GRATTIS till Joel och Sandra.

SovSött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0