Onsdag

Två dagar kvar att jobba. Den här veckan flyter på mycket bättre än de andra två! Men de är väl bara för att de börjar närma sig slutet. Gu vad skönt de kommer kännas när dagen är slut på fredag, då är de slut på kommun jobb, de var första och sista gången för mig kan jag då säga! Ska vara i tid och söka sommarjobb till nästa sommar.

Skönt för er som har varit lediga idag, hoppas ni inte har sovit bort hela dagen, att ni har varit på stranden eller någonting annat sånt där trevligt : ))

Var precis på en liten promenad med Billy ( hunden ) Stackarn, de är så varmt för honom. Tycker verkligen synd om hundar i typ thailand, illa!

Ska äta på ett litet tag sen bara ta de lugnt innan träning klockan sju.

Kommentarer
Postat av: Alfred

Jag har fan inte varit på stranden idag för jag hatar stranden!!! och träna är till för idioter!

2009-07-22 @ 20:21:24
Postat av: Linnea

hehe tycker också det sista bilden är sötast :P

2009-07-22 @ 23:55:30
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0