Onsdag

Var klar att fara till jobbet 07.40, då brukar han komma och hämta mig. Men nu skulle han tydligen hämta upp mig sist så jag skulle kunna sova 20 min lämgre.. Surt.
Men nu är de som de är, de är iaf rätt bra väder, skulle de vara de så skulle vi måla, om de skulle vara dåligt så skulle vi röja sly, men nu är de fint så de betyder att de blir att måla ! :D Men jag skulle inte bli förvånad om han skulle säga, ne men vi far och röjer sly ist.

Vet inte hur de blir till helgen, om de blir stugan, klubbviken, pdol eller bara att vara hemma, Ska någon på Pdol?? : ))

Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

röja sly är typ det jobbigaste som finns!!

pdol på fredag ;p

2009-07-22 @ 13:40:34
URL: http://colafreak.blogg.se/
Postat av: Petra

ja00 pdol på lördag för mig! :)

2009-07-22 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0