SöNdAg

Alexander har fortfatade inte kommit hem, men nu är han på väg så han är nog här vilken sekund som helst.
Jag har hållt på att göra mat i över två timmar! har aldrig gjort de förr tror jag.
Jag har gjort köttfärspaj och muffins, sen så vispade jag grädde och satte över muffinsarna och på de satte jag jordgubbar och melon bitar. Ser sjukt frästade ut så nu längtar jag tills han kommer hem. Har inte ätit nå sen frukost idag så magen skriker verkligen efter mat.

Hoppas att ni har haft en bra dag även fast de har varit dåligt väder, de blev säkert en film dag för många.

Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mkt :)

2009-07-12 @ 21:29:43
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0