SöNdAg




Kvällen och natten har spenderats hos Evelina, kom dit rätt sent ändå så vi tog de mest bara lugnt, spelade lite kort och så, Maria kom också förbi : )

Skulle de inte vara fint väder idag eller har jag hört helt tokigt? Jag som hade sett fram emot att ligga ute och sola och ta sig nå dopp men de kan jag nog glömma.

Vi har sett film nu på morgonen, de blev twilight. De var första gången jag sett den, har inte orkat se den för jag är inte mycket för filmer när de är tillgjort och sånna saker. Men alla säger ju att den är så bra och att dem blir helt insatta i de och måste läsa böckerna och sånna saker, så jag kände pressen att jag måste se den. Men jag tyckte att den var bra. De trodde jag inte att jag skulle tycka men de gjorde jag. Men jag är inte sån som tycker om att läsa böcker och gör det frivilligt. Jag har typ aldrig läst ut en hel bok i hela mitt liv, jag tycker verkligen inte om de. Men om man skulle hitta någon riktigt bra så skulle de nog gå bra att läsa.

Alexander blev kvar i Pite över natten, dom har tältat, känna bra att jag for hem igår. Men dom kommer nog hem om ett tag.
Jag kom precis hem från evelina, hade tänkt att ta mig in till stan och träna.

Så nästa blir helex.

Btw de är exakt en vecka kvar tills vi far till Turkiet, jag längtar!! ♥

Puss&Kram♥




Kommentarer
Postat av: maria

Jag hatar dig för att du ska åka utomlands!

2009-07-12 @ 15:09:14
Postat av: emma

skulle ni inte åka 12 augusti:o då äre ju en månad kvar! :D

2009-07-13 @ 11:33:40
URL: http://emmaridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0