TiSdAg

Än en arbetsdag över. Alla ska ju sluta tre. Men jag blir hämtad i Rutvik 07.40 så därför ska jag vara hemma 14.40. Jag fick ju jobb tredje perioden i Rutvik men de gick inte för då är vi ju i Turkiet så då var jag tvungen att ändra till andra perioden så då fick jag i bensbyn.

Idag har vi varit och röjt sly fram till lunch. Sen efter Lunch så har vi varit i Rutvik och rensat ogräs i sandlåderna på dagis. Kanske inte de roligaste men de är så mycket bättre än att röja sly!! Men han som vi har är ju som hitler så han kommer väl låta oss röja sly hela denna vecka och nästa.

Vi har rast 09.30. Då var vi ju och röjde sly,

Han- Vill ni strunta i rasten så röjer vi sly ist?

Jag- VI SKA HA RAST!

Han- Är de bara Sofie som vill de eller vad tycker ni andra?

Alla- ?? De är ju som skönt med rast, så vi håller med.

Han- Aha, jag tänkte att ni hinner ju mer då och de blir ju snyggare.

Som att vi bryr oss om de är grenar mitt i skogen ?.

Aja idag är de då jätte fint väder, ska nog lägga mig ute och sola ett tag. Sen när Alexander kommer hem så blir de att göra våfflor! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0