OnSdAg

Började spö regna precis när vi slutade för dagen. Stefan ( våran hadledare) går mig verkligen på nerverna, jag blir bara irriterad när han öppnar käften! Han gör allting så myckane värre, klagar på allting man gör, säger aldrig nå posetivt, ler inte i onödan. Ett är då säkert, han kan inte ha fru eller barn!

Jag och Cornelia satt och rensade ogräs i en sandlåda på dagis, vi satt brevid varandra och pratade och jobbade samtidigt. Då kom han fram till oss och sa att vi måste ha 1,5 meters mellanrum mellan oss annars så kan vi hugga varnadra med spadarna i handen.  ?? HAHA, vi skrattar ju bara åt han, han är så knäpp! Och han sa till Cornelia " Cornelia du får ha de där hörnet, hörde du de ? !!  så jävla aggresiv!

Vi har gjort så att vi har varit och röjt sly halva dagen och sen gjort nå annat andra halvan. Så imorgon ska vi börja med att röja sly, sen ska vi typ vara i Rutvik och göra klart på dagis. Så då pratade alla om att vi kunde äta på pizzerian, så då frågade jag om han då kan köra förbi oss dit efter vi har varit och röjt, och då sa han att han inte visste för då skulle han få kortare rast för han skulle fara till sin pappa och äta för han kunde inte äta med oss för han var tydligen för fattig. Men efter lite tjatade så kunde han släppa av oss där,, jag fattar inte var som är problemet riktigt? Vi kör ändå förbi där efter vi har varit och röjt. Vi frågade också om vi inte kunde få fara och ta ett dopp för de var så varmt, då svarade han bara " ni har en timmas lunch!" De är bara så skrattretande.

Jag vet att jag klagar men de går fan inte att göra annat när han är så jävla sur. Allt blir 110 ggr så tråkigare då .

Idag blir de iaf att äta våfflor igen för vi har så mycket smet kvar från igår, sen blir de nog bara att ta de lugnt, de regnar ju.




Kommentarer
Postat av: emma

ja men skoja inte att han har fel va!;D

2009-07-15 @ 15:39:21
URL: http://emmaridefors.blogg.se/
Postat av: maria

Förstår vad du menar. När handledarna bara klagar får man ju innte direkt en kick och vill fortsätta jobba.. Tur att det snart är slut på denna plåga!Puss <3

2009-07-15 @ 22:05:38
Postat av: Anonym

våran handledare som vi hade första perioden var typ likadan. Då några klättrade på ett litet staket så ropade hon: nejnej, gå ner därifrån! ni måste ha hjälm om ni är 1 meter över marken. haha ;b ja och hon var en riktig plåga!

2009-07-16 @ 18:23:47
URL: http://www.karlander.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0