14.11

Hej blogg läsare, den här dagen har inte börjat bra. Har bråkat med mamma och pappa, eller mest med pappa, går inte att vara omkring honom när han är på dåligt humör. De började med att mamma sa att han kan hjälpa till lite här hemma, att han iaf kan göra mat när han är sjukskriven och är hemma hela dagarna, då  blev han på dåligt humör, sen går de bara ut över alla andra i familjen. Så nu känns de som att jag inte orkar göra nå ..

Idag tänkte jag iaf vara med Maria, hon hade sovit hos Andre så hon var där när jag ringde, hon skulle ringa när hon var hos sin mamma, får se om vi hinner hitta på någonting idag för ska ha nå prisutdelning med laget sen med fika ooch sånt, sen ska jag och Stina och träna på helex.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0