15 juni

Nu har jag då gått ut högstadiet, har varit jobbigt och kämpigt men nu är de över. Nu är de bara vänta och se om jag kommer in på frisör, jag längtar verkligen på att få veta om jag gör de. När är de man brukar få veta de ? :)

När jag fick mina betyg och vågade jag först inte se, men jag öppnade ju dem självklart till slut, jag fick åtta mvg:n, ett g och resten vg, så de blev 275 poäng. Så de firades då i ferdags.

Alex är världens underbaraste, finns verkligen ingen bätte än honom, han är mitt allt och jag älskar honom av hela mitt hjäta ♥



Kolla vad han har gjort, kärlek<3


Kommentarer
Postat av: maria

Jag tror att det är i mitten på Juli man får veta om man kommit in :)



Måste bara säga att det är grymt gulligt av Alex att tatuera in ditt namn! Jag blir typ tårögd.. Han är ju bara för gullig (a)

2009-06-15 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0