20.53

Jag och Stina har varit och tränat på helex ikv, vi var på ett boxningspass för första gången och de var grymt roligt. Men de var de sista boxnings passet de hade för i sommar så vi får sikta in oss på någonting annat helt enkelt. Jag är då helt skakis i armar och händer fortfarande! Vi får se hur mina armar mår imorgon ; )

Jag ska faktiskt få klippa Alex för första gången idag, han offra sig haha ;) Man vet ju aldrig, han kanske gråter sig till söms ikv.

Sen så blir de en ganska tidig kväll för ska upp tidigt imorgon, fotbollsskola. De började idag, jag och Josse är ledare i vår grupp och vi har nio flickor, tre stycken som är född 99 och resten är född 02, de blev nå konstigt så dem fick hoppa in i våran grupp. De är ju ganska stor skillnad på dem i den åldern, dem äldre tycker att de är barnsligt och vill göra lite svårare aktiviteter men de är ju inte allt för lätt när de andra är så små, man kan ju inte göra hur komplicerade övningar som helst med dem. Och om vi spelar så är dem ego dem äldre för de tycker att de små är för dåliga, men de löser sig nog. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0