22 juni

Igår så var de ju kanon väder! Gu vad skönt de var, men idag så blåser de..
Igår så for vi till bärlinge ett tag, till alex pappa. Vi låg och solade, spelade lite kort och gjorde makaroner :  ) Sen på kvällen så var vi och grillade med per och annelie på hägnan, väldigt mysigt.

För fyra månader sen så förlovade jag och Alexnader oss i Thailand, puss på honom ! ♥

Idag känner jag mig inte pigg, har sån jävla mens verk! Men jag ska nog ta mig till helex en stund och träna, sen så ska jag och alex gå på stan ett tag efter han slutat.



               Bilder från igår kväll



                             Dit ska vi den 12 aug :  )))



                  Vi i Thailand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0