4 juni

ligger hemma hos ale mamma och ser lite på tv,  jag väntar på Maria. Ska gå på stan med henne, men jag fick sluta kring lunch för vi har absolut ingenting att göra. Så då tog jag bussen hit och sitter och väntar här, hon bor ju ändå mitt i stan, orkade inte fara hem till rutvik och sen fara in till stan, hon slutar ju ändå snart.

Jag ska inte köpa nå på stan men Maria skulle kolla på någon väska som hon kanske skulle köpa, som hon skulle ha på deras bal, blir säker ass bra !

Har köpt en present till henne får Polen som hon ska få, hon är gryymt nyfiken på vad de kan vara, hon ska nog inte förvänta sig allt för mycket, men jag tror och hoppas på att hon gillar de, annars skulle de inte vara så roligt ;)

Ikv så kommer bilderna in på bloggen så de är bara att kika in och kolla lite senare.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0