5 juni

Har färg i håret, ska färga utväxten bara. De är så jobbigt att ha rött hår på sommaren, de bleks snabbt och då måste man hålla på att färga de hela tiden, så därför har jag tänkar på att färga de brunt igen, vad tycker ni ?

Jag fick ett sms inatt av min bild lärare, hon skrev att hon så gärna vill ge mig mitt mvg men de var svårt, för en teckning som jag gjort var inte ( mvg ) Så jag fick till uppgift att göra om den. Så jag kom hem kring halv två och satte mig direkt me de där för att göra bort de, orkar inte göra de i helgen. Så jag har suttit sen jag kom hem med de där men jag är fortfarande inte klar.. Måste ta en lite paous. Så om jag gör den här bra nu så får jag mitt mvg och jag ska se till att jag får mvg! Jag måste ju göra allt, jag har ju inga val om jag nu ska komma in på frisör, de är ju de sista jag gör sen är de bara att vänta på sommarlov.

När vi var i Polen så höll vi på å slamsa, vi skulle härma blondinbella och göra videoblogg, så vi höll på med de varje dag haha. Vi var ju dock inte seriösa, funderar på om jag ska lägga upp någon men folk kanske skulle missupfatta de fel, tro att jag är seriösa eller nå sånt. Tycker ni att jag ska göra de ? ;) hihi 



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det tycker vi att du ska sofie! :D

2009-06-05 @ 18:46:16
URL: http://ehlinnn.blogg.se/
Postat av: emma

JA, färga brunt! :)

2009-06-05 @ 23:04:26
URL: http://emmaridefors.blogg.se/
Postat av: maria

Du är skit snygg i rött men om du tycker det är jobbigt så förga brunt :) JAAA, snälla lägg upp en video! xD

2009-06-06 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0