8 maj

Vaknade precis, jag la mig och vilade efter skolan för jag var så trött, ont i huvudet och i ryggen ..

I lördags så skulle jag och alex passa hans syrra på kvällen för hans mor skulle typ ut med jobbet. Vi skulle vara hemma hos dem inne i stan men då kom vi på att vi ville till stugan så då fick hon haka på. När vi kom dit så grillade vi, spelade kubb och slog på en film vi hyrt. Sen var de bara att gå och sova. Jag hade lovat Nathalie, alex lillasyster att vi skulle bada på flotten på söndag, så blev de också. Alex badade också, såm tur var så hade vi ju bastu nära, de var inte badväder direkt, de haglade.

Idag har jag varit till skolan, hade ju kunnat vara hemma hela dagen för man gör ju inte ett skit! Imorgon ska vi hem till våran mentor, vi börjar tio och sen så ska vi grilla och typ spela brännboll. Efter de får vi sluta. Och på onsdag så är de "städ dag" , på torsdag är de brännbollstunering och sen på fredag är de skolavslutning, jag längtar så sjukt mycket, vill se mina betyg NU!!

Idag så har jag och min älskling varit tillsammans i nio månader sen vi blev tsm andra gången så vi ska på waldorf och äta ikv, massa mys :) Igentligen så skulle vi på bio med Maria och Andre men de blev inte av, de var synd för de hade varit roligt de också :)

Kommentarer
Postat av: maria

Mysig lördag ni hade :) Ja det hade varit grymt roligt att gå på bio.. Får bli en annan gång! <3

2009-06-08 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0