9 maj





Jag börjar klockan 10, jag tror faktiskt de är första gången vi har sovmorgon sen i sjuan, då började vi nio varje måndag, men dem slutade med de i åttan och sen dess så har vi inte haft sovmorgon tror jag ? :S Men nu är jag utvilad iaf, sov två timmar på dagen igår också så. Klockan tio ska jag vara på rutviks livs, sen far vi där ifrån hem till Yvonne, vår mentor.

Får se vad som händer efter vi slutat, kanske gör nå ryck i mitt rum och städar. Sen ikv så ska jag på möte om fotbollskolan, men de är nog inte så länge. De man gör nu är typ att gå och vänta på att de ska bli fredag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

men har du gått tillbaka 1 månad 8 & 9 Maj =P

2009-06-09 @ 22:12:40
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men kolla dina rubriker ( maj & 9 maj. Är det inte juni nu?

2009-06-10 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0