3 juni

heej bloggen.
De var ju som ett tag sen jag skrev här, de beror ju på att jag har varit borta i Polen hela helgen plus måndag. Igår så hade vi bal, så därför så har jag inte suttit vid datorn någonting.
Jag har haft de mycket trevligt i helgen, men jag hade hoppats på bättre väder, de var månligt och de små regnade hela tiden nästan.. Men annars var de bra, de var hemskt att vara i auswitch, man kan inte föreställa sig att de dött någon på nästan varje kvadrat meter, de är sjukt!

Men vi kom ju hem i måndags, och jag tycker att de sjulle ha räckt med att vara till Söndag för vi gjorde ändå ingenting, satt typ på hotellrummet hela dagen, gick bara ut en liten sväng. Men jag har haft de roligt iaf.

Igår så hade vi bal, de var också väldigt roligt :) Jag hade tänkt att stoppa i bilderna från Polen och från balen men de kan jag inte göra nu för Alex har sladden till kameran, så jag sätter in bilderna ikv eller imorgon så får ni kika :)

Men nu ska ni få höra vad som hände igår på balen. Jag, Petra, Klara, Stina och Evelina skulle hålla ett tal till alla lärare. Vi hade skrivit saker om alla lärare som vi skulle läsa upp, så skulle dem få ett diplom. På dem så stod det de vi läste upp och alla fick mvg. Och jag läste upp den sista, sen gick vi och satte oss igen. Sen så sa Chris till mig ba " sofie, kom hit". så då gick jag dit och då sa han " Ni glömde ju Johan Enström" ( våran no lärare).. Så sjukt pinsamt de var, vi hade sagt nå om alla lärare på hela skolan, till och med om dem som inte var där, men vi glömde honom!. De var sjukt hemskt :S så  vi fick gå och be om ursäkt. Men vi gav honom ett diplom idag på skolan ist. Men de är ju ändå inte samma sak.

På skolan idag så har vi absolut inte gjort någonting, sett två filmer och gjort ett mobilsmycke, de är så meningslöst, varför ska man gå dem här sista dagarna när man bara går omkring och inte gör någonting? Men mamma kom och hämtade mig kring två. Alex kommer när han slutar och då ska vi bara äta och sen ska vi fara och hälsa på pappa som ligger på sjukhuset, han har diskbrock så han har opereratsi ryggen i lördags, men han mår bätte nu som tir är. Han kanske får komma hem imorgon men de är inte säkert. Sen så ska vi fara till Alex mamma och gratta henne, hon fyllde år igår, vi har köpt ett snö armband till henne, jätte fint :) Sen så får vi se om jag hinner sätta in bilderna eller om jag gör de imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Pinsamt läge där, Sofie xD SÄTT IN BILDERNA IDAG! :D

2009-06-03 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0