1, 2, 3...

1. Tre ord varför du sist spydde? - det var så länge sen, minns inte
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - var i skolan
3. Vad gjorde du för 30min sen? - vaxade benen
4. Vad hände dig 1995? jag fick en lillebror:)
5. Vem fick dig att skratta senast? - Mami
6. Vilken färg är din borste? - rosa
7. Vad köpte du sist? - Nötter
8. Vilken färg har du på din tröja? - brun
9. Var förvarar du dina pengar? - lite överallt;)
10. Hur var vädret igår? - Kassst!
11. Vad ser du framemot? - Sommarlov :)
12. Snarkar du? - nix
13. Vad är 15? - en siffra?
14. Vilken skostorlek har du? - 37-38
15. Vill du klippa dig? -  jo de vill jag verkligen, ska nog göra de snart.
16. Är du över 25? - inte över 25 år.
17. Pratar du mycket? - ah de gör jag dog
18. Kollar du på O.C? - Joo
19. Har ditt namn ett "x" ? neej.
20. Känner du ngn som heter Steve? Inte de :P
21. Hittar du på egna ord? - ingen aning :P
22. Är du en typiskt svartsjuk person?  - lite
23. Vad har du för mobil? -  en sony ericsson
24. Vem ringde dig senast? - Min alexander
25. Biter du på naglarna? - njee
26. Har du lockigt hår? - nej, vågit
27. Vilken konsert ska du på härnäst? -  Ingen aning.
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? -  finns ingen sådan!
29. Hur många gånger har du svurit idag? - har inte räknat precis.
30. Vilket ord säger du ofta? - vet inget speciellt ord jag brukar säga, nån annan som vet kanske '? :)
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - nej jag ska till pålen med skolan.
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - Alexander <33
33. Vad borde du göra nu? - sova för jag är så sjukt trött, jag borde också packa till imorgon men jag ska snart till skolan igen så de är ingen ide att sova.

Kommentarer
Postat av: maria

Gud, vad du är söt gummis! Polen stavas med o ;) <3

2009-05-29 @ 18:42:42
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0