11 maj

Pappa har grillat, har precis ätit och jag är verkligen mätt och belåten. De var en lång dag i skolan idag, men vi har för de mesta bara suttit ute i solen och haft det mysigt : ) De är så härligt när man kan börja sitta ute utan att behöva frysa, masssor med myss! :)

18.30 så ska jag vara på kansliet, vi har lagjobb ikv. Förra veckan så delade vi ut papper om att man kan få beställa skit (plant jord) Som vi ska dela ut idag och imorgon.. Får väl se hur långe de tar, de står på hemsidan att vi ska hålla på till 22.00 men jag hopas verkligen att dom skojas !

Känner att jag vill vila ögonen ett tag men då kommer det vara så jobbigt att fara iväg sen, ska ju typ fara om en timma så det är nog ingen större ide, så jag får helt enkelt klara mig utan att sova middag idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0