14 maj

Har precis gjort klart mitt korsstygn som vi måste göra i slöjden för att kunna få bättre betyg och jag är så dålig på de och de är inte så lätt att få allting likadant med kryssen. Började så sent med de så jag har inte hunnit göra så mycket på de så de är ju skönt, brittan ( slöjd lärären) sa att det var okej. Men hon är så sur så hon kommer säkert inte att höja  mig, även fast jag har kommit till slöjden varje dag och jobbat. Hon sa ba" har du alla poäng som du behöver nu då ? jag ba" jag behöver ju alla poäng jag kan få. Hon " ja men kommer du inte in så är det väl meningen med de också." Så de låter ju inte precis som att hon ska höja mig.. Men man kan ju allitd hoppas!

Jag kom hem ungefär kring sju idag, har varit på stan med Carro och Eve. Vi har letet present till Stina som fyller år imorgon:) Vad vi köpte kan jag inte skriva om hon skulle läsa ;) Men jag tror hon blir väldigt glad iaf : ) Sen så gick jag på helex och tränade.

Alex ringde för en litet stund sen, han har varit och kört cross på banan första gången i år, han har brytit stor tån lill gubben. 

ha de så gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0