15.26










Jag vet inte hur är de är med er andra, men jag skulle kunna få sommarlov nu. Jag gör ingenting längre på skolan, har redan lämnat in allting. Men en sak har jag kvar och de är att jag ska göra ett extra matte prov, eller de kanske till och med var två, ett med miniränare och ett utan och de skulle vara ganska stora också. De ska jag göra för att jag ska kunna höja mig till vg. Jag hade vg, men blev sänkt efter nationella så nu måste jag skriva vg på de här provet annars så får jag inge mer än g. Men jag orkar inte plugga till de, då kommer jag bli så stressad, de är lika att bara göra de jag kan, så får jag se hur de går, jag kan ju inte förlora nå på de iaf, han kan ju inte sänka migt till ig iaf.

Nåja, jag sitter på skolan, några ser film och andra spelar cs.. och jag sitter här och skriver, jag har precis sett en film så därför så orkar jag inte se en till. Så vi har ju som sagt inte allt för mycket att göra, känns onödigt att komma hit till skolan när man skulle kunna göra någonting annat..

Min förkylning blir bara sämre, så min mor tyckte att jag skulle stanna hemma, men jag gick till skolan ändå..

Förresten, jag ska fara till auswitch på fredag morgon med skolan. Ska vara till måndag, vi ska gå omkring där på lördagen och kolla och sen så är de typ fritt på söndag så då ska vi gå på stan, finns tydligen bra med affärer.
Men de kommer nog vara jobbigt att gå omkring i auswitch en hel dag, se alla små skor, klänningar, hår och allting sånt :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0