22 maj

Kom hem från stan för ett tag sen, har varit med Maria, jag köpte ingenting men den där bruden Maria köpte grejjor, jeans, skor, nagelack.. : ) Vi har suttit utanför kh och stekt lite, var så otroligt skönt i de härliga vädret.

Ikv så ska jag och maria fara och bowla, kommer bli så sjukt roligt för de var verkligen längesen jag var och bowla, kommer nästan inte ens ihåg sist jag var och bowla, tror de var förra året med klassen eller nå..  Sen så ska vi nog fara hit till lilla byn och se film, vi sa också att vi skulle spela 500, hon lärde mig de igår så nu är de bara träning som gäller så att jag ska kunna vinna mot bruden!♥

Kommentarer
Postat av: maria

Du kommer aldrig att vinna! ;)

2009-05-22 @ 17:51:52
Postat av: Lisa

Våran farmor lärde syrran när hon var typ 4 år. Farmor älskade 500, hon spelade alltid de. Så prova spela mot syrran :P

2009-05-22 @ 21:12:01
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0