23 maj

Det blev verkligen lyckat igår, en rolig kväll!

Vi var ju och bowlade igår, Maria var så kaxig före och sa at on verkligen var kung på de och att jag inte skulle ha en chans, men ojdå, jag vann visst ;) hihi, där fick du Maria! ;)

Sen så for vi hem till mig, på vägen hem så såg vi en död hare, ligger de nästan överallt :s Men när vi kom hem så bestämde vi oss för att baka kladd muffins, men då hade vi inte nå ägg hemma, men då ringde vi Annelie och Sofie och frågade om de ville komma och fika och de ville dem, så då sa vi att de var tvugna att fara och köpa ägg.
Vi tänkte att killarna kanske skulle kilja komma och fika, och victor är ju som galen och går med på allting så vi gjorde en speciell bit till honom med sambolo elic, de är ¨så sjukt starkt, men han var ändå så full så han åt, inte allt dock men.. Sen så klippte vi honom flint, tycker verkligen synd om dig victor.



De är så dåligt väder så de blir nog bara att ta de lugnt ikv med min älskling♥

Jag älskar dig mest av allt / din Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0