25 maj

Snoret rinner, ont i halsen, blåsor i käften, trött och början till mens. Jag är helt slut, jag vaknade klockan tre inatt och kunde inte somna om. vred och vände mig om men jag kunde inte somna, så de slutade med att jag väckte alex kring fem och frågade om jag skulle följa honom ner och fika innan han skulle fara, så de gjorde vi. Sen när han for klockan sex, ja då var de ju bara två timmar kvar tills jag började, så jag gick och la mig i sängen och förökte somna, men icke de. Så gick upp och fikade en gång till sen så åkte jag med Linda till skolan.

Har varit till vårdcentralen och frågat om jag kan få pencelin, men icke de heller. De är så slöa på de där stället, de säger typ nej till folk bara för att de ska slippa anstränga sig de minsta lilla.

Ska iaf följa alex till sjukhuset snart, han ska fara och rönka tån. Sen blir de bara hem och lägga sig i sängen och bara ta de lugnt, slå på någon film eller någonting liknande.

Vill bara bli frisk så att jag kan börja träna!♥

Kommentarer
Postat av: maria

Ja, så du kan träna med mig! Fast i och för sig så går mitt kort ut på onsdag :/

2009-05-25 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0