28 maj

Har precis vaxat benen, inte allt för skönt men de är sånt man får ta när man är tjej helt enkelt. De är ju mycket bättre än att raka benen, de växer inte alls ut lika fort,  men de är bara de att det är så sviningt dyrt. Men mamma är ju fotvårdare och hon vaxar ben också så då får jag vaxa dom gratis.

Idag så ska alla vara på skolan från sex till åtta, vi ska visa upp ceniskan tillexempel. Och de har varit så mycket gorm kring de där men de kommer nog gå bra iaf. De handlar om en talangskola, de kommer vara en massa folk som kommer att uppträda framför en jurry, som jag är med i faktiskt. Och sen så kommer det att vara ett träningsläger där man har en andra chans för att kunna komma in på skolan. Men de som känns så jobbigt är att de kommer vara hur mycket folk som helst som kommer att kolla på den.. Aja de får gå som de går helt enkelt.

Förresten, jag har fått tattueringstid den 21 juni : ) ♥

Kommentarer
Postat av: maria

JAG VET OCH JAG SKA FÖLJA!!!! :D

2009-05-29 @ 18:44:28
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0