3/5

halloj, halloj :)

Jag sitter och ser tv, väntar på alex : )
Min dag har sett ut så att jag vaknade hos alex mamma med alex och vi gick ut på stan och åt lunch och sen så träffade vi per och andre och var på donken och sen for vi till stan och då kom maria :) Sen så for jag och alex hem till mig och åt lite, pappa visade en bil som han ska köpa, han ska nog fara och köpa den imorgon :) Sen efter det så for alex till björn och jag for in till stan och tränade på helex, skulle gå till alex mamma efter det. Men när jag tränat klart så kom jag på att jag hade glömt nycken till alex mamma, så det var bara att ringa hem och fråga om dom kunde komma med den, och det kunde dem som tur var. Då duschade jag och sen gick jag ner på hemmakväll och hyrde filmen DE VUXNA, Björn Gustafsson är med i den :) Och en stor godis påse blev det också, sitter bara och väntar på alex så att jag kan sätta på filmen innan jag somnar ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0