7 maj

Idag så har jag spenderat min dag på skolan, alla for hem med bussen som gick klockan två ungefär. Men absolut inte lilla duktiga jag, jag stanade kvar på skolan till klockan fyra, jag var tvungen att vara kvar på slöjden så att jag har någon chans att kunna höja mig. Sen kom min far och hämtade mig, hämtade pizza och for hem och tjocka. Nu ligger jag här i sängen, kläder över hela golvet som vanlig.. Jobbigt att bara kolla på, man vet ju att man måste plocka upp det nån gång men ändå så slänger man kläderna på golvet bara.. Jag kan få ryck och stor städa, så är det fint i kanske högst två dagar och sen blir det katasrof igen.

Som ni kanske vet så har jag en pojkvänn som jag är förlovad med som heter Alexander Snell, världens bästa är han! Och jag älskar honom över hela mitt hjärta, då vet ni ;) hihi ♥♥♥

Puss och kram ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0